Tellimine
Kuidas käib tellimine?
Tellimiseks valige endale sobiv toode e-poest. Iga toote juures on välja toodud tema omadused (mõõdud, tarneaeg ja värvid) ja hind. Lisage sobiv toode ostukorvi, ostukorvis täitke vajalikud lahtrid, valige tarne- ja makseviis ning sooritage ost. Kauba saate kätte teie poolt valitud tarnemeetodil toote juurde märgitud tarneaja jooksul.
Kuidas käib tellimuse eest tasumine?
E-poes on võimalik tasuda tellimuse eest pangalingi (makseteenuseid pakub Montonio UAB) (Swedbank, SEB, LHV, Coop) kaudu. Kaubale järgi tulles/kauba kättesaamisel tasumise võimalus puudub. Tasumine käib eurodes (€), kõik hinnad on toodud eurodes (€) ja sisaldavad käibemaksu 20%.
Mida teha kui minu makset ei aktsepteeritud?
Võtke ühendust meiega info@seinale.ee, edastage meile oma tellimuse andmed, seejärel saame kontrollida makse ebaõnnestumise põhjust.
Kinkekaardi tingimused
Kõik kinkekaardid kehtivad ostuhetkest 6 kuud. Kinkekaart kehtib kõikide meie pakutavate teenuste ja toodete eest tasumisel. Kinkekaarti pole võimalik ümber vahetada rahaks. Kinkekaardi väärtuse ja ostusumma vahet me ei tagasta.
Kas toodetega on võimalik kusagil ka eelnevalt tutvuda
E-poes müüdavaid valmistooteid kõiki meil laos ei ole, kuid igast tootegrupist on olemas mõni näidis. Näidistega on võimalik tutvuda eelneval kokkuleppel aadressil Jalgpalli 21, Tallinn.
Transport ja tarneajad internetist tellitud toodetel
Kui kiiresti saan ma tellitud toote kätte?
- Toote tarneaeg on märgitud iga toote juures eraldi.
Kas tooteid on võimalik ka kiiremini kätte saada?
E-poest ostetud maale kahjuks kiiremini tarnida pole võimalik. Teiste toodete puhul on võimalik ka kiirem tarne, seda aga eelneval kokkuleppel.
Kui palju maksab toodete transport?
• E-poest tellitud tooted, mis mahuvad SmartPosti või Omniva pakiautomaati on vastavalt Omniva ja Smartposti hinnakirjale
• E-poest tellitud suuremad tooted, mis pakiautomaatidesse ei mahu – 5.99€
Kas saan toodetele ka ise järele tulla?
Kõikidele toodetele on võimalik ise järele tulla meie salongi Tallinnas Jalgpalli tn 21.
Kuidas ma kauba kätte saan?
Kuller helistab teile ja lepib kokku aja kauba toomiseks. Kuller toob kauba ukseni – see tähendab, et tuppa (näiteks viiendale korrusele) tuleb kaup ise viia.
Pakiautomaati tellides tuleb teie sisestatud telefonile sõnum koos pakiautomaadi andmete ja uksekoodiga.
Sain kullerilt katkise või defektiga toote
Soovitame toote väline pakend üle vaadata kauba vastu võtmisel, kui väline pakend on kannatada saanud, siis sellest võimalusel pilt teha. Kui väline pakend on terve ja kauba lahti pakkimisel selgub, et kaup on kannatada saanud, siis samuti teha pilt ja saata see koos tellimuse andmetega – info@seinale.ee. Defektiga kauba vahetame ümber või ostame tagasi.
Tagastamine/garantii
Mulle ei meeldi kaup, kuidas ma selle tagastada saan?
Teil on õigus vastavalt võlaõigusseaduse §-le 56 sidevahendi abil sõlmitud lepingust (tellimusest) taganeda 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamise päevast.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile info@seinale.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi). Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Kui Te soovitegi lepingust (tellimusest) loobuda ja kauba tagastada, tuleb meil Teie poolt tasutud kogu summa tagastada Teile viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates lepingust taganemise avalduse kätte saamisest. Samuti on ka Teil kohustus tagastada kaup viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul taganemisavalduse ärasaatmisest.
Kui avaldus on täidetud, palume selle saata e-mailile info@seinale.ee
Kauba tagastamisel tuleb kaup saata Jalgpalli tn 21, Tallinn aadressile, kauba tagastamise kulu maksame meie.
Eritellimusel valminud kaupa on võimalik tagastada ainult juhul kui toode on defektne.
Kui kaua kehtib toodetele garantii?
Kõikidele toodetele kehtib 6 kuud garantiid, pretensioonide esitamise aeg on 2 aastat
Privaatsuspoliitika
Pilt OÜ on võtnud endale kohustuse kaitsta klientide ja kasutajate privaatsust. Sellest lähtuvalt oleme koostanud käesolevad privaatsuspoliitika põhimõtted, mis käsitlevad kliendi andmete kogumist, kasutamist, avaldamist, edastamist ja talletamist. Meie tegevus internetis on kooskõlas kõigi asjakohaste tegevuste ja vastavate Euroopa Liidu õigusaktide ja Eesti Vabariigi seadustega. Leia veidi aega ja tutvu meie privaatsuspõhimõtetega.
Isikuandmete kogumine ja kasutamine
Isikuandmed on andmed, mida Pilt OÜ kogub üksikisikuga sõlmitud lepingu täitmisel või temaga ühenduse võtmiseks. Püsikliendi isikuandmete kogumine võib toimuda alljärgnevatel viisidel:
- kontaktandmete (sh sinu nimi, isikukood, postiaadress, telefoninumber, e-posti aadress, eelistatud kontakteerumisviis) esitamisel meie veebisaidil või mujal (näit. kauplused)
- veebisaidi kasutamisel kliendi kontoinfost või küpsiste (cookies) kaudu
- ostu või tellimuse sooritamisel meie poes või e-poes isiku kontaktandmete või ostueelistusi puudutavate andmete talletamisel (Pilt OÜ võib paluda teatud veebilehe aladel vabatahtlikult esitada isikuandmeid ja personaalset informatsiooni. Nõutavad isikuandmed võivad sisaldada nime, aadressi, postiindeksit, e-posti aadressi, telefoninumbrit ja teisi andmeid)
Muude andmete kogumine
Kogume ka isikustamata andmeid – andmeid, mida ei saa otseselt ühe kindla isikuga siduda (sugu, vanus, keele eelistus, asukoht).
Võime koguda ka andmeid üldistatud klienditegevuste kohta meie poodides ja veebisaidil. Need andmed koondatakse ja neid kasutatakse selleks, et saaksime klientidele edastada kasulikumat teavet ja saaksime teada, millised veebisaidi, toodete ja teenuste osad on kõige huvipakkuvamad. Koondandmeid käsitletakse selles privaatsuspoliitikas isikustamata andmetena.
Kogutud isikuandmete kasutamine
Kogutud isikuandmete abil saame teavitada kliente Pilt OÜ tooteuudistest, kampaaniatest ja tulevastest sündmustest. Klient, kes ei soovi olla meie uudiskirjaloendis või saada teavitusi teda huvitada võivatest toodetest, saab ennast adressaatide sihtrühmast igal ajal eemaldada. Kogutud isikuandmeid kasutame ka kauba kohaletoimetamiseks ning kliendi ees võetud kohustuste täitmiseks.
Kliendi paremaks teenindamiseks võib Pilt OÜ avaldada teavet üksikute kasutajate kohta kolmandale osapoolele, kes osutab Pilt OÜ’le teenuseid ning on lepinguga kohustunud hoidma jagatud teavet konfidentsiaalsena. Kolmandaks osapooleks on näiteks meie partner, kelle ülesanneteks on e-poes müüdavate kaupade transport või järelmaksu teenuse pakkumine. Pilt OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, me edastame maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio UAB-le.
Isikuandmete säilitamine ja pärimine
Kliendiandmeid ja suhtlusajalugu säilitatakse kuni 3 aastat. Maksetega seotud andmeid säilitatakse Raamatupidamisseaduse alusel vähemalt 7 aastat.
Andmetega seotud päringud ja küsimused esitada digiallkirjastatult e-posti teel: info@seinale.ee.
Isikuandmete kaitse
Pilt OÜ rakendab kõiki ettevaatusabinõusid (sh administratiivsed, tehnilised ja füüsilised meetmed) kliendi isikuandmete kaitsmiseks. Juurdepääs andmete muutmiseks ja töötlemiseks on ainult selleks volitatud isikutel.
Kliendi õigused
Kliendi õigused on:
- Pärida temaga seotud andmeid, esitades sellekohase avalduse e-postiga info@seinale.ee
- Võtta tagasi temaga seotud andmete töötlemise nõusolek, esitades sellekohase avalduse e-postiga info@seinale.ee
- Nõuda endaga seotud andmete parandamist või muutmist, esitades sellekohase avalduse e-postiga info@seinale.ee
- Nõuda endaga seotud andmete kustutamist (kui viimane ei lähe vastuollu seadusega ega takista teenuste pakkumise võimalikkust), esitades sellekohase avalduse e-postiga info@seinale.ee
- Esitada kaebus isikuandmete töötlemist jälgivale järelvalveasutusele, kelleks Eesti Vabariigis on Andmekaitse Inspektsioon. http://www.aki.ee
Turvalisus
Kõiki Pilt OÜ e-poe külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Krüpteeritud andmesidekanal pankadega tagab ostu sooritaja isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse.
Privaatsuspoliitika tingimused ja muudatused
Meie veebisaiti kasutama asudes või püsikliendi avalduse täitmisel oled käesolevate põhimõtete ja tingimustega tutvunud ning nendega nõustunud. Jätame endale õiguse vajadusel privaatsuspoliitika üldtingimusi muuta, teavitades sellest kõiki püsikliente.
Kõigi privaatsuspoliitika või andmetöötluse kohta tekkivate küsimuste või muredega palume võtta meiega ühendust aadressil info@seinale.ee